Kulturhuset Pavillonen, Kærvej 11, Grenaa.

Program for september 2024 – december 2024.
Den anden tirsdag i måneden kl. 19.30.

Kommende arrangementer: September – December 2024

Mit møde med USA

v. Uffe LauritzenTirsdag d. 10. september:

Uffe Lauritsen har gennem en lang karriere i dansk kvægbrug, deltaget i internationalt arbejde.

Blandt Molboer og andet godtfolk

v. forhenværende sognepræst Jan Schmidt.Tirsdag d. 8. oktober

Jan Schmidt var præst på Mols og Helgenæs fra 1984 til 2020 og bor fortsat i området. Han har gennem årene hørt og læst en hel del om molboers og helboers liv og færden gennem århundrederne.

Kommende arrangement

Verdensberømt: Hva´ så…?12. nov.

Ved tidligere luftkaptajn Stefan G. Rasmussen. Holdes på dagen for Højskoleforeningens 100-års fødselsdag. Alle højskoleforeningens medlemmer inviteres derfor kl. 17.30 til smørrebrød og drikke. Under festmiddagen vil formand for Højskoleforeningen holde tale. Kl. 19.30 holdes selv foredraget, som vi plejer. Læs mere herunder.

I en del år har tidligere Luftkaptajn Stefan G. Rasmussen, draget land og rige rundt med sine filosofiske betragtninger om livet og dets finurligheder. Ingen tvivl, så satte – nødlandingen af SAS-flyet SK751 i 1991, hvor alle 129 ombord overlevede – hans liv i relief.

Julefortællinger og julesange10.dec.

Ved Torben Møller, Flemming Sørensen og Kenneth Sørensen

Lokale kræfter vil denne aften forhåbentlig bringe alle i den gode julestemning. Formand for Højskoleforeningen Kenneth Sørensen vil fortælle diverse julefortællinger, som har fulgt ham igennem sine mange år som sognepræst i Grenaa.

Kommende arrangement

Flere begivenheder er på vej..

til opdatering

Tidligere arrangementer