Kulturhuset Pavillonen, Kærvej 11, Grenaa.

Program for september 2024 – december 2024.
Den anden tirsdag i måneden kl. 19.30.

Kommende arrangementer: September – December 2024

Mit møde med USA

v. Uffe LauritzenTirsdag d. 10. september:

Uffe Lauritsen har gennem en lang karriere i dansk kvægbrug, deltaget i internationalt arbejde.

Blandt Molboer og andet godtfolk

v. forhenværende sognepræst Jan Schmidt.Tirsdag d. 8. oktober

Jan Schmidt var præst på Mols og Helgenæs fra 1984 til 2020 og bor fortsat i området. Han har gennem årene hørt og læst en hel del om molboers og helboers liv og færden gennem århundrederne.

Kommende arrangement

Verdensberømt: Hva´ så…?12. nov.

Ved tidligere luftkaptajn Stefan G. Rasmussen. Holdes på dagen for Højskoleforeningens 100-års fødselsdag.

Alle højskoleforeningens medlemmer inviteres derfor kl. 17.30 til smørrebrød og drikke. Foredraget holdes efterfølgende kl. 19.30, som vi plejer. Læs mere herunder.

I en del år har tidligere Luftkaptajn Stefan G. Rasmussen, draget land og rige rundt med sine filosofiske betragtninger om livet og dets finurligheder. Ingen tvivl, så satte – nødlandingen af SAS-flyet SK751 i 1991, hvor alle 129 ombord overlevede – hans liv i relief.

Julefortællinger og julesange10.dec.

Ved Torben Møller, Flemming Sørensen og Kenneth Sørensen

Lokale kræfter vil denne aften forhåbentlig bringe alle i den gode julestemning. Formand for Højskoleforeningen Kenneth Sørensen vil fortælle diverse julefortællinger, som har fulgt ham igennem sine mange år som sognepræst i Grenaa.

Kommende arrangement

Flere begivenheder er på vej..

til opdatering

Tidligere arrangementer